Nasza Historia

BHP Pulsar powstał w czerwcu 2005 roku. Początkowo była to firma jednoosobowa, ale z ambicjami. Po 8 miesiącach zatrudniała 5 osób na stanowiskach specjalistów ds. bhp.

.

W 2006 r. podjęto się zlecenia zorganizowania szkoleń okresowych bhp dla Miejskich Zakładów Autobusowych Sp. z o.o. w Warszawie. Szkolenia odbywały się codziennie przez kilka miesięcy. Przeszkoliliśmy ponad 3000 osób na różnych stanowiskach.


W 2007 r. postawiliśmy sobie za cel pozyskiwanie i utrzymanie klienta przez lata dzięki kompetencji, podwyższaniu wiedzy i umiejętności oraz elastyczności w dostosowywaniu się do potrzeb. Następowała zmiana specjalistów na takich, którzy nie tylko spełniali wymagania przepisów, ale wykazywali się rzetelnością, kompetencją, doświadczeniem i zdolnościami pedagogicznymi w przekazywaniu wiedzy. Zaowocowało to pozyskaniem kilkunastu firm na stałą obsługę w zakresie bhp, z którymi współpracujemy do dziś (np.: Agwa, MPT, Eko Bilans, Fackelmann, Globema, J.System, Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej, Partnerspol Group, StatConsulting, WC Chatka, Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej).


W 2008 r następował dalszy rozwój. Oprócz obsługi firm na terenie województwa mazowieckiego rozpoczęliśmy obsługę firm mających oddziały w całej Polsce (DTS Przyjemne Przeprowadzki, Sushi 77, Hortex, Polski Ogród) . Rozszerzyliśmy działalność o ochronę przeciwpożarową oraz szkolenia z zakresu pierwszej pomocy i ochrony ppoż. pozyskując najlepszych wykładowców. Nawiązaliśmy współpracę z wieloma firmami i instytucjami w zakresie szkoleń okresowych, z którymi współpracujemy do dziś (Ministerstwo Gospodarki, UPS Polska, RZGW, Grupa PGE, Instytut Studiów Politycznych PAN, TR Warszawa). Przeszkoliliśmy także kilkaset osób pracujących w Kancelarii Prezydenta RP, w tym również ówczesnego Prezydenta RP.


.

W 2009 r. rozszerzyliśmy ofertę o obsługę firm w j. angielskim. Naszym klientem została Ambasada Brytyjska. Szkolimy pracowników anglojęzycznych w wielu firmach i instytucjach. Nasi pracownicy mają co tydzień lekcje z lektorem uwzględniające tematykę bhp i ppoż. Prowadzimy hospitacje szkoleń i sprawdzamy kwalifikacje wykładowców. Od marca 2009 roku wysyłamy naszym stałym klientom comiesięczny newsletter z nowościami z branży bhp oraz interpretacją przepisów.


W 2010 r. przeorganizowaliśmy naszą firmę. Oprócz specjalistów w zakresie bhp, ppoż.i pierwszej pomocy mamy jednocześnie pracowników odpowiedzialnych za organizację szkoleń, sprawdzanie terminowości ich wykonania, obsługę firm, kontrole coroczne w zakresie bhp i ppoż., osobę odpowiedzialną za dokumentacje powypadkowe, za kontakty z klientami oraz doradztwo. Na cotygodniowych spotkaniach zespołu omawiamy zakres prac dla naszych klientów, dyskutujemy o sposobach działań i rozwiązaniach w sprawach, które pojawiają się u naszych klientów, dzielimy się doświadczeniem. Dzięki temu nasza praca jest lepiej odbierana przez klientów, podnosimy swoje kwalifikacje, działamy efektywnie. Zmieniliśmy także logo firmy i stronę internetową.


.

W 2011 r. w ramach prewencji wypadkowej wprowadziliśmy comiesięczną informację o wypadku przy pracy, w delegacji lub w drodze do i z pracy. Informacje docierają do pracowników wszystkich naszych klientów pokazując im jakie są przyczyny wypadków i jak można im zapobiec. Nasza firma obsługuje już 70 firm i instytucji w ramach outsourcingu bhp. Zmieniliśmy we wrześniu siedzibę. Pracujemy w budynku zaprojektowanym przez znanego architekta Stefana Kuryłowicza. Mamy teraz dwie sale szkoleniowe. Prowadzimy na stałe szkolenia otwarte w naszej siedzibie dwa razy w tygodniu. Organizujemy też raz w miesiącu szkolenie otwarte z zakresu pierwszej pomocy. Dalej większość prac wykonujemy w siedzibie naszych klientów – tak jest dla nich wygodniej.


W 2012 r. pozyskaliśmy kolejne firmy do obsługi (np. Mavit – szpital i przychodnie medyczne) oraz instytucje i firmy w zakresie szkoleń okresowych (np. PGE Energia Jądrowa). Od marca ruszyła platforma e-learningowa w zakresie szkoleń okresowych bhp dla pracowników na stanowiskach administracyjno-biurowych oraz pracodawców i innych osób kierujących pracownikami. Mamy możliwość na tej platformie uruchomienia dedykowanego szkolenia tylko dla danej firmy wzbogaconego o materiał zdjęciowy znany pracownikom. Wprowadziliśmy dedykowane oprogramowanie usprawniające obsługę firm co ułatwia nam pracę i skróciło wiele czynności, zmniejszyło liczbę błędów przy wystawianiu dokumentów szkoleniowych. Działamy na terenie całej Polski.


W 2014 roku zmieniliśmy stronę www i wprowadziliśmy nowe logo, które pokazują dalsze kierunki działania: kompetencja, wiedza, elastyczność, szybkie reagowanie i obsługa klienta na najwyższym poziomie. To nowe oblicze BHP. Nasze działania, profesjonalizm i całkowite oddanie swojej pracy sprawiają, że klienci ciągle do nas wracają i polecają nas innym.


Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

ZAMKNIJ